.

Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014

Αντρέας ο Παπαντρέου και Δημοσθένης ο ρήτωρ - Βίοι Παράλληλοι -

"Λόγος περί της Φιλοχρηματίας και της Φαυλότητος επιφανών ανδρών" 


Λίγα λόγια για την Ιστορία    από την Περιπέτεια του Δημοσθένη του Αθηναίου. 
 Ο μυστηριώδης Σάρπαλος, ο αχρείος θησαυροφύλακας του Μ. Αλεξάνδρου, φυγάς καθ’ υποτροπήν, τελικά, θα γίνει δεκτός στην Αθήνα, επί τιμήι Αθηναίος Πολίτης ών, μόνον ως ικέτης και αφού, την ίδια ώρα οι ηγεμονικές παρεμβάσεις της Ολυμπιάδος και η αξίωση της «αποθεώσεώς» του Αλεξάνδρου έχουν δημιουργήσει ένα τεταμένο σκηνικό, προς αποφυγήν περαιτέρω εντάσεων, θα ασφαλιστούν τα τάλαντά του στην Ακρόπολη και ο ίδιος, αφού δώσει λόγον, ενώπιον του Αρείου Πάγου, θα φυλακιστεί. Η κατάσταση, όμως, δεν θα εκτονωθεί και θα λάβει διαστάσεις κρίσεως καθώς, λίγο αργότερα, ο Σάρπαλος, ο Απόστολος της θεοποιήσεως του Κυρίου της Ανατολής, που, μάλλον, ήρθε «βοηθείσαι» τους Αθηναίους, θα φυγαδευτεί από τα τείχη, νύκτωρ, αφού πρώτα, κατά τα ελληνικά διαχρονικά «ήθη και έθιμα», δωροδοκήσει επιφανείς πολιτικούς, μεταξύ των οποίων και τον πνέοντα μένεα κατά του Φιλίππου και στην συνέχεια κατά του Αλεξάνδρου, με... τριάκοντα αργύρια, τον ρήτορα Δημοσθένη! Η ετυμηγορία του Αρείου Πάγου, για την δωροληψία και την διευκόλυνση της δραπετεύσεως του Σάρπαλου, ύστερα από μακράν έρευνα και, στην συνέχεια, μετά από μία πολύμηνη δίκη, ήταν καταπέλτης. Το βαρύ πρόστιμο θα αναγκάσει τον Δημοσθένη να απέλθει και ως δραπέτης να καταφύγει στους αγρούς της Αιγίνης και μετά την επάνοδό του, μετ’ ου πολύ, θα τον συναντήσουμε στον Πόρο, την Καλάβρεια της Τριζηνίας, στο ιερό του Ποσειδώνος, φαρμακωμένον.
 Χρειάστηκε αναψηλάφηση της Δίκης του Μεγάλου Αντιφιλιππικού, αλλά Φιλοπέρση Δημοσθένη! Το Αδωροδόκητον του Δημοσθένους, 45 χρόνια μετά τον θάνατό του, έλαμψε... νομικά και έλυσε τα χέρια των Αθηναίων! Ξεπερνώντας, πλέον, το άχθος, ο Δήμος του Κλεινού Άστεως, εικόνα του χαλκήν ανέστησε με την επιγραφήν «Είπερ ίσην γνώμηι ‘ρώμην Δημόσθενες έσχες, ούποτ’ αν Ελλήνων ήρξεν Άρης Μακεδών» και τον πρεσβύτατον, από του γένους του, έστειλε για σίτιση στο Πρυτανείον!
 Το «αδωροδόκητον του Δημοσθένους», ως υπόθεση ευφυών ανθρώπων, εκρίθη, τελικά, από την μαρτυρία ηλικιωμένου ο οποίος εβεβαίωσε το δικαστήριο ότι, νεαρός ών, ως υπόδικος στρατιώτης, προσερχόμενος εις Αθήνας ίνα δικασθή, ανέθηκεν εις τας χείρας του ανδριάντος του εν λόγω ρήτορα όσον χρυσίδιον κατείχε και μετά ούκ ολίγου χρόνου, επανελθών, σώον το ανεύρεν! Όσο δε γιά τους καθ’ έξιν και κομιδήι, διαχρονικά φλυαρούντες Αθηναίους, περί της προμήθειας του φαρμάκου με το οποίο αυτοκτόνησε, δαίμων τις διέδωσε ότι «υπό του βάρους των αργυρίων και της προδοσίας, απελθών ο φιλάργυρος και φαύλος Δημοσθένης, μάλλον, απήγξατο»!.




Η παράλληλη αναφορά από την Ιστορία για την περιπέτεια του Αντρέα Γ. Παπαντρέου 
Το καταραμένο... υπονοούμενο του 4 - 3, του Ειδικού Δικαστηρίου και η προηγηθείσα γνωστή δήλωση του Κων/νου, του Άρχοντα των Σερρών, βαραίνουν την Νεώτερη, Πολιτική Ιστορία της Ελλάδος και, συναρτώμενα με την Οικονομική Κρίση που ακολούθησε, επιβάλλουν μία... τίμια αναψηλάφηση της Δίκης του... Πολύ-Πολύ Βρώμικου '89.

Η δικαστική μας μέθοδος-συνδρομή. 
Ακολουθώντας τα Δικαστικά Έθη και το προηγούμενο του Δημοσθένους, αφήσαμε στο δάπεδο, μπροστά στον ανδριάντα του, νύχτα, ένα Panbers γεμάτο με τούβλα-πεντοχίλιαρα, ένα πεντοχίλιαρο, μάλιστα, το βάλαμε στο μανίκι του, τρείς ντάνες χαρτονομίσματα, μία κρεμάστρα φορτωμένη και δύο φιάλες Wh-85years. Μετά ένα 24ωρο, τα βρήκαμε όλα όπως εμφανίζονται στην φωτογραφία μας. Το ότι το ένα Wh-85 ήταν άδειο και το φόρεμα έλειπε σημαίνει πως ο αείμνηστος, προκληθείς, ήλθεν! - ... δεν την άφηνε αυτός τέτοια ευκαιρία! Τα Οινοπνεύματα και οι Κρεμάστρες οι σειόμενες τον συγκινούσαν! - Το ότι όλα τα λοιπά ευρέθηκαν άθικτα, σημαίνει, 100 - 0 είναι αθώος και υπεράνω υποψίας για Χρηματισμό και Φαυλότητα για τα οποία οι κατήγοροί του τον έστειλαν, τότε, στην Δικαιοσύνη και δικαίως ο Μακεδών Πρόεδρος ανέθετε στον Λαό, τους Φαύλους πολιτικούς να τους στέλνει στο σπίτι τους και τους επιγόνους των στο Πρυτανείον της Βουλής, των Υπουργείων και των ΜΚΟ!  

Η Ετυμηγορία μας
ΙΔΟΥ η απόδειξη-ετυμηγορία περί του αφιλοδώρητου και της μη φαυλότητος του αείμνηστου Α. Γ. Παπανδρέου! Η δε νομική της αξία, παρακαλώ να υπογραμμιστεί με Κόκκινο και να ενταχθεί στα Δικαστικά Χρονικά, πρός χρήσιν Δεδικασμένου! Χωρίς την σκιάν και τας νεφέλας του 4 - 3 και την, άνευ αξίας πλέον, Καραμανλική Ομβρέλα και χωρίς το Δάνειο-Σωσίβιο του κ. Καρόλου, το οποίο δεν χρειαζότανε, τελικά, παρακαλείται ο Θεός της Ελλάδος και του Σύμπαντος Κόσμου, ως Αγ. Αντρέα τον Νεοέλληνα, να τον εντάξει στην... χορεία των Αγών του Ελληνισμού και των Αγίων της Ανθρωπότητας!


Το Επιμύθιον και η Αγιοποίηση 
Με την Υπόθεση του Δημοσθένους συναρτάται η μεγαλύτερη, κοσμοϊστορικών διαστάσεων απάτη, εις βάρος του Ελληνισμού και του Ανθρώπινου Γένους, γενικότερα. Παράλληλα, μετά την διάλυση της Σοβιετικής Αυτοκρατορίας, την επέλαση του Διεθνισμού μέσα από την διάβρωση των Εθνικών Κρατών, ο Α. Γ. Παπαντρέου, των Προφυτών Άναξ, έθεσε τους κανόνες και προφύτευσε ώστε την Ελλάδα να την... φάει το Χρέος και την Ανθρωπότητα να την διαλύσει το Μαύρο Σκοτάδι του Διεθνισμού!

Οι Αθηναίοι αποκατέστησαν την τιμή του Δημοσθένους αλλά προτίμησαν την αγιοποίηση του... ανώνυμου Αθηναίου Δικαστή. Στην παράλληλη περίπτωση, χρόνον είχαμε! Η Ιστορία γράφει κατά κύκλους και κάθε κύκλος έχει χρονικά περιθώρια και τους δράστες δεν τους θέλει εν ζωή! Εμείς δεν βιαστήκαμε γιά την αποκατάσταση και την αγιοποίηση του Α. Γ. Παπαντρέου αλλά η ίδια η Ελληνική Ζωή η οποία, μπροστά στην Ιεροσυλία, την Κλοπή και την Χρεωκοπία, αντί να φωνάξει όλους τους, με οποιονδήποτε τρόπο, ενεχόμενους, να τους κλείσει φυλακή και να δημεύσει τα κλοπιμαία, ανέχτηκε την Κυβερνητική Σύμπραξη των Αιωνίων... Αντιδίκων και την Συνταγματική Στήριξη των λοιπών, της Θλιβερής Παρέας του Μεταπολιτευτικού Τόξου. Μετά την αγιοποίηση του Αντρέα, η Εκκλησία του Λαού, με την πρώτη ευκαιρία θα προβεί και στην αγιοποίηση και άλλων και άλλων ηγετών και αγών του Σύγχρονου Ελληνισμού. Επιβάλλεται η αγιοποίηση ολόκληρων Οικογενειών και των Εξαπτερύγων των, παρά το ότι στην Χριστιανική Παράδοση πλην του κεντρικού πυρήνα, του Υιού, του Πατρός Θεού και της Μητρός, δεν έχουμε άλλη περίπτωση... Οικογενειοκρατίας! 


Έχουμε ανάγκη από τέτοιους Αγίους, πρέπει να έχουμε κάτι για να λατρεύουμε. Στην Ελλάδα τα Ιερά, τα Όσια και τους Αγίους τα έχουμε, οι μέν διά πλουτισμόν, τιμάς και δόξας οι δε, οι άλλοι, οι χυδαιότεροι, για να... βλαστημάμε την Τύχη μας!
 [ Μεγάλη η Χάρις σου, Άγιε Αντρέα! Άγιε των Ελλήνων, Άγιε της Οικονομίας των Λαών και του Τρίτου Δρόμου για τον Σοσιαλισμό και του Διεθνισμού Άγιε, Άγιε των Τούβλων, των Τσιμεντόλιθων και των Συντροφιών, Άγιε των Ποτών, των Πνευμάτων και των Οραμάτων, Προστάτη των Απροστάτευτων Γυναικών και των Απατεώνων, ευλόγησον ημάς. Αμήν. - η Προσευχή για την Ευλογία του - ]

      Αγός = ο ηγεμών, ο καθοδηγός, ο Άγιος, Άγιος τινος = ο Αγωγός προς τινά.
ΠΗΓΕΣ: Πλούταρχος - Δ΄ Τόμος, Ιστορία του Ελληνικού Έθνους της ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. και η Κόλαση, που δεν μας αφήνει να τους ξεχάσουμε για να... ησυχάσουμε!


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΞΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
(Κ. Μπέης, Εκμυστηρεύσεις)  https://youtu.be/lnJbCNjoPss     
 - Για την απόδοση των πεπραγμένων 
και την αντιγραφή, ο ΙΣΤΩΡ & ΠΡΟΦΥΤΗΣ -
[ Προφύτης = ο Υπονομευτής ]




...... (Προσεχώς)

▲ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ▲

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου