επιλογή γλώσσας

➤ CHOOSE your Language ↓↓ Sprache WÄHLEN ↓↓ ВЫБЕРИТЕ свой язык ↓↓ ОБЕРІТЬ свою мову ↓↓CHOISISSEZ votre langue ↓↓ ➤ CHOOSE your Language ↓↓ ELIGE tu idioma ↓↓ 选择你的语言 ↓↓ 選擇你的語言 ↓↓ Scegli la tua LINGUA ↓↓ ➤ CHOOSE your Language ↓↓ اختر لغتك ↓↓ Dilinizi seçiniz ↓↓ अपनी भाषा चुनें ↓↓ زبان خود را انتخاب کنید ↓↓ ➤ CHOOSE your Language ↓↓ ZGJIDHni gjuhën tuaj ↓↓ ИЗБЕРЕТЕ вашия език ↓↓ 言語を選んでください ↓↓ בחר את השפה שלך ↓↓..

LANGUAGE SELECTION ↓↓ SPRACHAUSWAHL ↓↓ CHOIX DE LA LANGUE ↓↓ SCELTA LINGUA ↓↓ ВЫБОР ЯЗЫКА

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Η Διαθήκη του Συχωρεμένου Νεοέλληνα, για τα… Ισοδύναμα και τον ΕΝΦΙΑ!

Και διά πάσαν Νόσον!
Και διά Πάσαν Μαλακίαν!  
Γιά το Δ΄ το Μνημόνι,
γιά τον ΕΝΦΙΑ 
και γιά την ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ των ΤΡΑΠΕΖΩΝ!

Κοροϊδάρα,
   συμπλήρωσε την διεύθυνσή σου γιά να μην χαθεί η επιστολή που προορίζεται και γιά εσένα και σκέψου. Ένα τέτοιο Κορόϊδο, με μία τόσο σπουδαία προίκα, δεν κατάλαβες γιατί το φώναξαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο Ευρώ; Ακόμη δεν πήρες είδηση τίποτα; Τους επαρχιακού τύπου τους Προεστούς σου, άλλοι για τα δικά τους συμφέροντα τους επιλέγουν, εσύ όλους αυτούς τους νομιμοποιείς με την ψήφο σου και προσυπογράφεις την υποτέλειά σου.
   Ακούμπα τα και... σιωπή.

Τώρα, Κορόϊδο ούτε η "Διαθήκη του Κουβαρντά" δεν σε σώζει!

Η ΔΙΑΘΗΚΗ του... Κουβαρντά, ενώπιόν σας.
Τας φρένας έχων σώας, βαρεθείς τον κόσμον,
καλείται να προσέλθει η αφεντιά μου, κληροδότης
ενώπιόν σας, τας βουλάς της να σφραγίσει!
 Τί νά ’χει, τάχα, ο Διάβολος; και τι ν’ αφήσει; 

   Την Ψυχή μου, εν πρώτοις, την αφήνω στον καλό Θεό!
Μπράβο! Μπράβο Κουβαρντά μου!
Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ σπουδαίον πράγμα! 
Μην ξεχάσεις φίλε, κάτι και για το Μαριώ!

   Την πεθαμένη μου... Ελπίδα την αφήνω, 50 στη Μαριώ
κι άλλα 50 στης γης το κάρα-κιτσαριό
να δροσίζονται, να βήχουν και να ξεβουλώνουν δίχως τουμποφλό!
–  Μπράβο! Μπράβο κουβαρντά μου! 
Μην ξεχάσεις φίλε, κάτι και γιά τον Λαό. 

   Και τα δυό μου, τα… τρισεκατομμύρια τα δυό,
τ’ αφήνω παρακαταθήκη στον Ελληνικό Λαό.
Να πληρώνει το Μνημόνι το πρώτο και το δεύτερο,
να πληρώσει και το τρίτο και το... εικοστό!
 Μπράβο! Μπράβο κουβαρντά μου!
Φτάνουν ταύτα! και του περισσεύουν...
Και μην ξεχάσεις του Γραφέα την Ορθή Γραφή και το Συντακτικό! 

    Α
κροτελεύτιον ετούτο εδώ.
Την αδικία δεν αγάπησα και παρ’ ολίγον μου να ξεχαστώ!
   Αφήνω από δύο μούντζες στον Κυβερνητικό Συνασπισμό
και στην Αντιπολίτευση και στην Ευρωπαϊκή Πορεία και στο Ευρώ,
για την γλωσσοφαγιά και γιά το μάτι το κακό!
Και δέκα… πούφες, αέρα Λακωνίας ψιλο-ψιλοκοπανιστό,  
να καλύπτουν, αιωνίως, κάθε… ισοδύναμο 
για Δάνεια, ΕΝΦΙΑ, Φόρους, ΦιΠιΑδες, ΤΑΙΠΕΔ και Αγροτικό!
Και άλλα δέκα φάσκελα γιά του κυρ Κώστα,
του χειριστή της Διαθήκης ταύτης, τ’ Ασφαλιστικό!
  Μπράβο! Μπράβο κουβαρντά μου!
 Σφόδρα υποχρεωθείς, παρά τον κόπον μου, σ ευχαριστώ! 
                                                                
Εν Ελλάδι 15 Οκτωβρίου 2015
Λογοκριθείσα Ανεγνώσθη, Υπεγράφη και Σφραγίστηκε.
– Ο Εκτελεστής της παρούσης Διαθήκης και Διαχειριστής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου